vendredi 15 février 2008

Toujours une star...

Tout le monde va croire que je passe ma vie dans les bars et pourtant: c'était seulement ma deuxième sortie dans un bar depuis mon arrivée en Norvège, cette fois avec Vegard, son copain Kim, et Lina, bien sûr. Et hop, deuxième photo dans le journal... Aie, je crois que je prends la grosse tête (elle n'est d'ailleurs pas terrible sur celle-là non plus, mais bon )!


photo: Christoffer Andersen
source: www.sa.no

1 commentaire:

raju a dit…

Archie 420 Dispensary is a trusted Cannabis dispensary base in Los Angeles California USA. It is one of the top dispensary in this part of the country. White widow weed effects They do deliver Marijuana in the USA and to over 25 countries in the world. You can always visit their dispensary in Los Angeles using the address on their website. Place your order and get served by the best dispensary in the planet. Have fun.